Ozlmm Merhaba arkadaşlar 37 hafta bebeğim 2995 gr bir haftada sadece 30 gr almış aranızda bu hafta da olup bebeğinin kilosu böyleymişsin var mı sizin bebekleriniz kaç kilo doktorumuz normal kilosunda olduğunu söylüyor ama endişeliyim 😩
Ezgi14 Ozlmm canm benm 36 da 2700 du 34+3 tede 2700 du yani hic kilo almamisti. 😭😭 su azligim var birde ben ufak tefegim doktor 1 hafta gerilik problem değil dedi 37de gidecegim umarim almıştır...
Derin_34 Ozlmm strese girmeyin kilonuz iyi daha 3 haftanız var nerden baksanız biraz daha alır gayet iyi maşallah
Abcdef Ozlmm 2500 gram ve üzeri normal dogum ağırlığı an gırıyor..bence dert etmeyin ve kavuşma gününü beklemenin keyfini çıkarın..artık hiç almasa da sorun olmaz ..Allah’ın izniyle tabi