Mira1604 Geçen hafta çarşamba günü 12+1 di bebeğim bu hafta çarşamba günü gittim de 12+4 çıktı bebeğim dr bişey demedi bebek iyi dedi ama kafama takıldı yılbaşı sonrası başka bi dr daha gidicem aranız da böyle olan var mı
umena Mira1604 ultrason ölçümlerinde milim oynama bile gün farkı ortaya çıkarabiliyor 3 hafta geri ileri olması sorun teşkil etmez fındık muz tahin tüketin ☺️
Mia0121 Mira1604 ilk öğrendiğimde 6 hafta demişlerdi sonra iki hafta sonra kontrole gittim 8 haftalık diye bilirken 7 haftalık çıktı bu kez bende sordum doktor bikaç gün mutlaka oynama oluyor dedi sıkıntı yapılacak durum değil demişti
Mira1604 HMBD teşekkür ederim bu benim 2. Hamılelıgım ilk bebegımde hiç böyle olmamıştı bu nedenle kafama taktım bu hamılelımde Bıraz fazla streslı geçiyor acaba buyuzden mı diye tedirgin oldum
Mira1604 umena teşekkür ederim bu benim 2. Hamılelıgım ilk bebegımde hiç böyle olmamıştı bu nedenle kafama taktım bu hamılelımde Bıraz fazla streslı geçiyor acaba buyuzden mı diye tedirgin oldum
Mira1604 Mia0121 teşekkür ederim bu benim 2. Hamılelıgım ilk bebegımde hiç böyle olmamıştı bu nedenle kafama taktım bu hamılelımde Bıraz fazla streslı geçiyor acaba buyuzden mı diye tedirgin oldum
Mia0121 Mira1604 normaldir canım gebeliğin her dönemi insan tedirginlik yaşıyor malesef hepimiz aynıyız emin ol🤭 sağlıkla büyüyüp gelsin tüm bebişler😇
Mira1604 Mia0121 amin inşallah Allah hepimize sağlıkla hayırlısıyla bebişimizi kucağımıza alıp sağlıkla hayırlısıyla büyütmemizi nasip etsin