39+3 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolüm vardı nstde sancılarım çıktı acile yönlendirdi çatı muayenesi yaptılar 3 cm açıklık var sancı hissediyormusun dedi doktor bende belimden kasıklarıma agrı vuruyor arada ama dayanılmayacak kadar değil bide karnım fazla sertleşiyor uzun süre geçmiyor sertliği dedim bunlar doğum sancıları siklasirsa doğum olur dedi 3 saat sonra tekrar gel duruma göre ilerleyelim dedi doğum ne zaman olur acaba