alyamm_33 Kızlar hamileliğin ilk haftasındayım lk günden beri kanamam var iki gün durdu tekrardan kanama başladı sizde de bu durumu yaşayıp sağlıklı ilerleyen var mı ben çok korkuyorum 😞
ardaada alyamm_33 7-8. Haftalarda kahverengi kanama yaşadım. 10 gün kadar ev istirahati verdi + progestan fitil kullandım. Sağlıkla doğdu şükürler olsun Doktora gidin ihmal etmeyin lütfen
Yenianne7 alyamm_33 İhmal etmeyin doktora gidin mutlaka, sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim inşallah 🤲🏻
_almirasmom alyamm_33 7+1 dun aksam kahverengı leken geldı acıle gittim bebek kalp atısı cok ıyı dedı ıcerde bırıkmıs kanama alanı varmıs ama ben zaten progestan kullanıyorum😔
Kubra_haciomer alyamm_33 7 haftadan 20. Haftaya kadar yaşadım leke değil kanama hemde. Plesantam rahmi kapladığı için olmuş progrstan kullandım 28. Haftaya kadar. O zamana kadar hep yattım iş yapmadım ama doktora mutlaka gidin. 19. Hafta da plesanta döndü kanamam durdu şuan 36. Haftadayız doğumu bekliyoruz istirahat edersen geçiyor ♥️
alyamm_33 ardaada vallahi canım progesteron iğne vuruyorum göbekten iğne vuruyorum bütün vitaminlerimi alıyorum yani çok güzel ilaçlar yazdı doktor betam’da 300′dü 900 oldu 3 gün içerisinde iyi mi bilmiyorum tekrar vermene gerek yok bir hafta bekle dedi ama bugün tekrardan bel ağrısı ve kanama oldu
alyamm_33 Yenianne7 ilk günden beri doktora gittik yani Beta artışları da çok yüksek değil ama orta düzey diyelim ultrasonuna bakınca da belli etmediği için bir şey diyemiyorlar dinlenin diyorlar bol bol
ardaada alyamm_33 Umarım herşey yolunda gider ve sağlıkla kucağınıza alırsınız. Benim geç döllenmeydi ve ilk 3 günlük beta takibinden 10 gün sonra kese 10 gün sonra bebeği gördük
turkan403 Kızlar ya kahverengi leknme yerleşme kanaması mi oluyo 17gn olucak hale regl olmdm anlmdm testm negatif evde
alyamm_33 ardaada masallh ya aslında benimki geç döllenme değildi regl günümde betam 300 çıktı geç olsa bu yüksek çıkmazdı diye düşünüyorum şu an 5 günlük günüm geçiyor 1000 sizce benim bebek ne zaman kendini gösterir acaba kesesi
alyamm_33 _almirasmom maşallah rabbim kucağınıza koysun inşallah canım ben çok tedirginim ya benim rahim duvarı kalınlaşmamış demişti 3 gün önce dün de Beta yaptırdım 1000 günlük kanıma da var değişik değişik kramplar hamileliğimiz hiç sevinemedim çünkü korkuyorum tekrar kaybederim diye sizce ne zaman gitmeliyim keseyi görmeye
_almirasmom alyamm_33 bence pazartesi gıtmelısınız 2099 degerınde betam vardı kese de vardı karnımdan
ardaada alyamm_33 açıkçası ben 3 kere artış kontrolü yapıldı sonra 10 gün kadar bekledi ve gördü o süreçte tekrar beta ölçümü yapmadı o yüzden tam net bir değer bilemiyorum ama nette 1500 üzeri diyor
alyamm_33 Kubra_haciomer ay çok teşekkür ederim ya ya benim de evdeysem kanama olmuyor çocuğum okula götürüp getiriyorum onu götürüp getirdiğimde kanamam çok fazla oluyor ya da annemlere gittiğimde kanama oluyor ama evdeysen bir sıkıntı yok doktora da gittim çok güzel ilaçlar verdi nları kullanıyorum ama İçim çok rahat değil sanki kaybedecek gibi hissediyorum sizin kanama şekliniz aynı kahverengi çamur su muydu bu çok riskli diyorlar
Kahverengi alyamm_33 nerdeyse doğuma kadar yattım diğe bilirim bazı zamanlar kanama şiddetli olduğu için hastanede yattım şuan 2,5 yaşında kendisi en önemli olay stres yapmamak stres kanamayı artıra biliyor maalesef
alyamm_33 Kahverengi canım stres yapmamak inanın elde değil ben iki kere aşılama yaptım çok ilaç kullandım çok bitkisel şeyler kullandım yani 8-9 ay boyunca hiçbir şekilde hamile kalamadım ya Rabbimin mucizesi ve gittim Doktorlar şey dedi ay nasıl hamile kaldın sen diye şu an kaybetmek istemiyorum ya tabii veren de o alanda o Rabbimin takdiri ya yine de insanoğlu tedirgin olabiliyorum ya ben 8 ay önce de 12 haftalık bebek kaybettiğim için çok korkuyorum yani sizin lekelenme tarzınız nasıldı benimki kahverengi çamursu ve sancılı bir şekilde geliyor ve her kanamam olduğunda gidip Beta ölçtürüyorum yani günde %60 Yükseliş gösteriyor çok yüksek düzey değil ama
Kahverengi alyamm_33 bende zor hamile kalmıştım triod problemlerim vardı tedavi falan derken .O yüzden çok iyi anlıyorum seni ama maalesef işte stres artırıyor kanama rengi kahverengi ve çamursuysa eski kan demişti doktor genelde pembe ve kırmızı kanamalar daha tehlikeli oluyor tabikide kahverengide düşük tehlikesi olduğu gösteriyor bu gebeliğimdede 3 aya kadar düşük tehlikem vardı kahverengi akıntı olduğu için imkanınız varsa sadece wc için kalkın belli bir süre