Arkadaşlar burun akıntısı için ne yapabilirim nezle oluyor sanırım, nebulizatorle hava verdim bebek viksi sürdüm burnunu sürekli kremliyorum ama yok deli gibi hapşırık ve burun akıntısı kafayı yicem iyileşmiyor biri bitiyor öbürü başlıyor perişan oldu yavrum çok üzülüyorum…