rich_mom Motherscup `` hemen mi belirdi yoksa 15 dk sonra falan mı çünkü o yanlış oluyor hemen boyle çıktıysa zaten vardır hayirli olsun
Motherscup Beyza2727 hiç bir belirtim yok ilkinde de böyle olmustu.Çenemde regl doneminde sivilcelenme olurdu bu ayda oldu oyuzden ben bu ay da olmadı düşüncesindeydim
Hulo2105 Motherscup illa belirti olacak diye bişey yok ki bende hamileyim şu an bende de belirti yok. Kontrolden geldim az önce kese oluşmaya başlamış bile. Herk vücut farklıdır canım. Bi an önce öğren var mı yok mu ona göre folik asite başla.
Arya10 Motherscup canım benim 0,100 çıktı adetime 6 gün kala sence senin ki gibi yükselir mi seninki daha düşük diye umutlandım beklemedeyim bende bat 28 benim