Önce sağlıklı bi şekilde gelsin bebeğim inşallah ilk çocuğum da hiç bir sıkıntım yoktu sürekli uykum geliyodu sürekli yemek yiyodum sürekli tatlı canım istiyordu bunda hiç bir şey yiyemiyorum sürekli eşki şeyler yemek istiyorum midem acayip derecede bulanıyor hatta bazı yemeklerde iyicce tiksindim bu hamilelik bni öyle bi hale getirdi ki çabuk geçsin diye dua ediyorum sizce kız mı olacak acaba oğlumda hiç böyle bi şey yaşamadm