Kızlar selam öncelikle tabi ki doktora gidicem ama bu durumu yaşayan var mı merak ettim. 7 aylık bebeğim var emziriyorum her ay adet olmaya baslamıştım ama bu ay 6 7 gün geciktim gebelik testi yaptım negatif. Bi oh çektim ama 5. Günün akşamı kahverengi lekelenme yaşadım tamam dedim adet oluyorum ama ertesi gün yine bir şey yoktu ve akşam yoğun bir akıntı hissettim yine adet oluyorum sandım ama çok afedersiniz sarı sümüksü bir akıntı vardı şimdi sarı akıntı şeklinde geliyor. Enfeksiyon olabileceğini düşünüyorum bu durumu yaşaynlar var mı. İlk gebeliğimde de son aylarda sarı akıntı olurdu