Kbryldz08 Haftadan merhabalar kızlar nasıl gidiyor hamilelik benim ara ara bir ağrı giriyor karnıma rahmime ama ağrılara isim veremiyorum 🤭🤭 bir ara sağ tarafa göğsümün altına batma oldu tecrübesi olanlar bebek yapıyordur dediler 🤭🤭 bakalım son haftalar zor geçer zaten
mommys1 Kbryldz08 37 deyim karnım ağrıyor geceleri çok ağrıyodu şimdi gündüzleri ağrıyor sürekli çişe kalkıyorum uykum kaçıyor 🥲
_ruyaninannesi_ Kbryldz08 evet kaburga larin kırılıyor sanki benim de öyle yer daralmış ya hareket edince daha sert oluyor 😂
Kbryldz08 mommys1 tuvalet meselesini hiç demiyorum 😂😂😂 ama onda da bir tuhaflık var yapıyorum ama rahtlayamıyorum 🤔🤔
Memuranne2 Yarın 36 oluyurum kasık ve bel ağrısı mide yanması ve aşırı iştahsızım uyku da yok zaten eklem yerlerim ağrıyor
Kbryldz08 Memuranne2 mide yanması olmuyor çok şükür oğlumda olmuştu belki ileri haftalarda olursa bilemem
_ruyaninannesi_ Alinaay korkmayın bnimde öyle oldu fazla ayak ta durmayın tatlı bir şey ler ye Uzan hareket eder
Lokumcuk Yarin 36 olcaz yorulmadigim sürece rahatım, yalancı kasılmalar var . Gece sağ sol dönemiyorum bacak arasında kemiklerde ağrı var . İştahım hep olduğu gibi açık bebiste gümbür gümbür maşallah 😆 doğum 6 ocakta gün sayıyorum son 2 hafta
Kbryldz08 Lokumcuk yaaa ben daha gün alamadım yaaa 29 unda gideceğim bakalım oğlum 7 ocakta doğdu kızımda öyle istiyorum bakalım 🤲🏻🤲🏻 sağlıkla gelsinler