Kızlar merhaba, bugün randevum vardı doktora gittim ovulasyon takibine başlanacaktı. Muayene oldum bir sorun görmedi doktor en büyük yumurta 7 cm dedi ve ben adetin 2.günündeyim şu an. “LETU” adında bir hap yazdı bunu 5 gün günde 2 defa olarak kullanacakmışım ve tekrar muayeneye gideceğim. Galiba yumurtaları geliştirmek için bir hap bu, kullanan oldu mu aranızda ve işe yaradı mı sonrasında neler yapılıyor bilgilendirir misiniz beni ?