Kızlar dün kontrolüm vardı gittik muayene sonrası 6+4 dedi ultrasona göre de son adet tarihine göre de doğru ilerliyor akşamında yoğun kusma ve ishal olunca doktorumu aradım sabah gel tekrar bebeğe bakalım dedi bu sabah gittim baktı bu sefer de 7+3 dedi haftasına bi günde bu kadar değişim normal mi?