Sevvalll42 ozlxm hayırlı olsun ben gördüm doktora gidin kan sulandırıcı falan veriyolar düşük olmasın diye daha önceden niye tedavi olmadınız bunun içn
ozlxm Sevvalll42 kan pıhtılaşması çıktı genetik sonuçlarında ,ilk kaybım deprem zamanıydı ona bağladık ikinicisi de olunca doktor genetiğe yönlendirdi kan pıhtılaşması çıktı onun bi tedavisi yok gebe kalınca kan sulandırıcı kullanmaya başlanılıyor
ozlxm Cankuss35 Polatalemdar KuzeyinAnnesi10 Aleyzeee Hulo2105 İlçede oturuyorum içim rahat etmedi sağlık ocağına gittim kan verdim inşaallah öğleden sonraya yetişir sonuçlar, belki acele ettim bilmiyorum ama hem heyecanlıyım hem korkuyorum
3438FG turkan403 Evet hemen çıktı çizgim. Yani ben gördüm hemen çıktığını 😂 Kan verin net emin olursunuz zaten. Allah gönlünüze göre versin inşallah 🌺
Cankuss35 ozlxm benımde böyle çıkmıştı ☺️ Allah sağlıkla kucağınza almayı nasip etsin . Önceki kayıplarınızın nedenini biliyorsanız tabi ona göre direk doktorla ilerleyin
Polatalemdar ozlxm bence var kesinlikle ihmal etme doktora git kesinlessin. Ki testte ben buradayım diyor 🌹
Cankuss35 ozlxm biraz bekliceksin keşke barkod numarasını alsaydın . Eğer gebelik varsa da düşük çıkar silik çıkmış çünkü korkma ben 23 ile öğrendim suan 13+5 iz ☺️❤️
ozlxm 555eeee67 KuzeyinAnnesi10 Cankuss35 Hulo2105 Aile hekimim e nabiza düşmez ama bugün çıkar dedi mesai bitti çıkmadı akşam unutmaz isem bakar haber veririm dedi , bekliyorum 🥺
papatyaolsun ozlxm keşke kan verdiğinizde tüp barkodunu alsaydınız o zaman çıkar çıkmaz hayat sağlığından bakıyorsunuz
Cankuss35 ozlxm eğer baktın sabahta e nabızda yoksa direk sağlık ocağına git . Benim e nabıza düşmeden doktorun eline gelmişti sonuçlar