Arkadaşlar hamileliğimin üç ayının sonunda idrar enfk olduğumu öğrendim ondan beri hamileliğim boyunca akcef, wincef , augumentim, manurol kullandım şuan 9aylığım inşallah bunların zararı yoktur . Şuan o kadar pişmanım keşke içmeseydim ama aşırı bakteri vardı idrarım da