ArifeEl Kızlar, bu gün tam 34 haftalık olduk. Sabah kalktığımdan beri ayağa kalkınca, ya da yürümek için ayağımı yere basınca çatı kemiğinde ağrı hissediyorum. Yaşayan var mı?
Bus123_ ArifeEl benim de 28 den bu yana hep var yatarken yürürken bacağım resmen batıyor 36 haftalık olduk bebek büyüdüğü için rahime baskı yapıyor bu ağrının sebebi o bir de magnezyum
Mnktrtamnk ArifeEl bende 28 den beri yaşıyorum ayağa kalkınca bazen yatarken bile kemiklerimi çarpmışım gibi ayrılıyor gibi ağırlık oluyor altımda
[silindi] Bende 26. haftadayim yaklaşık 1 aydır böyle magnezyum falanda içiyorum fayda etmiyor çok fena ArifeEl