Eloo1207 Sfhgkfmh bende de kan pıhtılaşmasi var hem ecopirin hem oksapar kullanıyorum. Tansiyon oynamasinda da veriyolar bebeğe giden damarda tıkanma olunca da veriyolar önlem için diye biliyorum ben 🙏
AyFa1608 Sfhgkfmh ben 20.haftadan doğuma kadar kullandım. Doktorun kullan diyorsa mutlaka aksatmadan kullan çok faydası var
ayssgl_ Sfhgkfmh bende kullanıyorum 150 mg olanı rahim damarında direnç sebebiyle drlar mutlaka gerekli birşey için önermiştir canım
BirazbundanBirazondan1 Nende kan pıhtılaşması var. Hamile kalunca değerler yükselmeye başlayınca doktor istersen ecopirin kullanabilirsin dedi ben de kullandım. 8 haftaya kadar kullandım. Bebeğin sağlığı için kullanmalısın. Doktor önerdiyse kullanacaksın tabi
Rabiaa25 20 kasımda detaylı ultrasona girdim doktor 34.haftaya kadar kullanman lazım dedi 1 aydır kullanıyorum
Sfhgkfmh Ama bana hiç kan pıhtılaşması ile ilgili bir şey söylemedi hamileliğimin başından beri de kullanmıyordum şimdi ikili testi yaptırdım böyle bir şey önerdi de tam nedenini açıklayamadı ben de o yüzden şüphede kaldım
Sfhgkfmh Tamamdır çok sağolun cevaplarınız için rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin Allah’a emanet olun 🌸