ezgms1 Canım adetten bir gün sonra 202 3 gün sonra 360 çıktı benim de beta hcg. Ama kese görünmedi bize de dış gebelik dedi doktor 2 gün sonra test yaptırıp tekrar gitmemizi söyledi psikolojim bozuldu resmen 7.haftaya kadar bekledim 2 günde 4 günde bir gidip kan testi yaptırdım ve beta hcg 5000 lerin üzerine çıkınca gittim kese ancak göründü çünkü geç yumurtlama ve dolayısıyla geç döllenme olmuştu 8.haftanın sonunda kalp atışını görebildik 🙏🏼 İlk gittiğimiz doktorla devam etsek kafayı yerdik o süreçte sonra doktorumuzu değiştirdik ve 2 günde bir değerimizin en az %70 artması gerektiğini söyledi doktor ona göre takip ettik seni çok iyi anlıyorum üzme kendini canım beta artışını takip et kan testleri yaptırarak hayırlısı olsun inşallah rabbim gönlüne göre versin 🙏🏼🙏🏼🙏🏼