Tgce_06 Kızlar merhaba 😍 Göbişler ne zaman çıktı kaç kilo alındı bakalım😍😍 ben 14 haftalığım daha tık yok ya🤣
keremtahamom_ Tgce_06 biz de 14 haftalığız, var ama dışarda belli olmuyor evde oluyor 😁 3,5 kilo kadar aldım
Otherozge Tgce_06 14+3 üm sadece 1 kilo aldım ama göbeğim maşallah 5 aylık 😅 hiçbirseyim olmuyo hamile pantalonu felan aldım artık anca rahat ettim.ilk hamileliğimdede böyleydi 12 de karnım cıkmaya başlamıstı.iç karnım yokmuş öyle diyolar 🤷🏼♀️
ecembugra53 Tgce_06 kilom sabit 17. haftadayım😂 göbüşte hamile oldugum belli olmuyor daha tam cıkmamış yani yok gibi 😅
Beyza-00 Benim 19 a kadar bir şeyim yoktu ne olduysa şu son 3 haftada oldu. Bir anda oluyor anlamıyorsun😂
SMZmiracle Beyza-00 ben de 17 haftamdayim hic kilo almadim diye cok uzuluyorum.sizdemi hic kilo almadiniz,19tan sonrami oldu kilonuz??
Reyreyli Tam olarak dışarıdan anlaşılacak kadar olması 20.hafta gibiydi benim. 33+0 haftalığım 8 kilo aldım
Ay-Bek Otherozge ben de aynı sizin gibiyim. En başlarda karnım sivriydi aşırı şişmişti yine aynısı oldu. İlk hamileliğim de böyleydi. Kardeşim de hamile aramızda 10 gün fark var. 10 gün ben ilerdeyim karnı bana göre şok az yayvan. Benimki karpuz gibi önde 😂
ozlemyildizblgn Otherozge aynı ben de öyleyim 14+5 pantolonlar olmuyor kilo yok ama göbek önden gidiyor artık ☺️
Tgce_06 Keziban_123 aaa bende hiç bulantı olmadı 52 ile hamile kaldım 54 oldum çünkü önceden çok az yerdim şimdi düzgün yiyorum 🤣
Keziban_123 Tgce_06 Bana da verdi de ondan öncede bulanıyordu zaten sadece bulantı ilacımı da kesti o biraz iyi geliyordu şimdi sürekli bulanıyor
Tgce_06 Alminaergin evet evet normal bir de ben zayıf hamile kaldım o yüzden artık beslenmeye dikkat etmeye başlayınca 2 kg aldım 🤣 ama göbek yok siz de var mı 19 haftada