Kızlar 30. Haftaya gelebildim çok şükür ama planseta rahim ağzina yakın olduğu için hep bi riskli olarak görülüyorum. Pazartesi randevum var korkuyorum. Evdeyim sürekli dinleniyorum. Bu süreçte henüz çok ödemim olmadı ama sol bacağımda ağrı ve uyuşma başladı geceleri uyutmuyor beni. Bazen de bacak aramda ağrı hissediyorum. İlk gebeliğim olduğu için normal mi değil mi anlamıyorum. Benim gibi olanlar varsa dertleşelim istedim. Kendi şehrimde doğum da yapamayabilirim bu da beni baya etkiliyor 🥲