Btl Kızlar bugün bebeğimin cinsiyeti için gidiyorum göstermesi için yediğiniz bişey varmı acaba 🤗🤗 geçenlerde göstermedi oturur vaziyetteydi bugün görmek istiyorum
Ebruksk Btl bende geçen hafta öğrenmek için gittim 15 dk önceden çikolata yemiştim ters pozisyondaydı dönmedi göremedik, tatlı birşey en az yarım saat önceden yemek gerekiyormuş aklında olsun canm 🙂
dilek1 Btl Canım pazartesi bende gittim cinsiyeti için. Yarım saat önceden vişne suyu içtim bide çikolata yedim gösterdi kendini kızım 🙏🏻🎀☺ İnşallah sende öğrenirsin bugün
Btl [bilinmeyen] canım kimi bebekte dediğin gibi oluyor valla bende şuan çok korkuyorum önümüzdeki ay yine kontrolüm var inşallah bi değişiklik olmaz bende söyledim ilk olduğu için 😟