Ask12 beni uyuşk olrsa mesela kızm şunu yap gel yapalm yavaş yavaş gelirse uyuşk olrsa yani elli kere söyletirse hayır dediğim zmn bnle inatlaşrsa mızmız memnuniyetsiz olrsa bunlar çok zorlar abisi üç yaşnda baş edemiyorum resmn başak burcu ama böyle bi inat çok fazla ben hayır diyorum o evet diyo çok zorluyo beni daha ne zorlukları varda konumz o değil😅 ne yapsmki ya başta boğa olsn dedim sonra koça çevirdim şmdi yine kararszım🤦😩