Sezaryen olacağım için muhtemelen daha az 😊 çok şükür bu zamana geldik, hızlı geçti ama son zamanlar agirlastikca yavaş ilerliyor gibi 🫠 Rabbım kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah.Bir kızım var 5 yaşında, şimdi oğlumu kucağıma almak için gün sayıyorum 🥰🤗