Ebruska_92 Kızlar merhaba ben gebeligimin ilk 5 haftası gebeligi bilmedigimden collagen ve 20 mg pskoloji ilacı kullandım eşim birsey olmaz cocuk daha kesesi yeni oluşmuştu diyor daha önce bu tarz ilaç kullanan oldumu farklı gebeliklerinde. ??
1s1e1d1a_ Ebruska_92 bu tarz bı ilaç kullanmadım ama gebeliğimi bilmeden çok fazla zararlı madde tükettim verende Allah alanda Allah sen bu durumu kafana takipta kendini kötü etkileme 5 haftalıktim ben gebeliğimi öğrendiğimde doktora gittik kese oluşmuş 2 hafta sonra gelin bakalım bı dedi 7.haftada bidaha gittik küçük nokta kadar birseydi kesenin içinde kontrole gittiginde kötü bir durum varsa doktor söyler zaten ama sen kendi kendine evham yapipta kötüyü çağırma insAllah sağlıkla alırsın kucağına canım benim 😘🫂
Nnoktaa Ebruska_92 gebeliğimi bilmiyordum fibromiyalji için ilaç kullanıyordum. Strese bağlı olduğu için biraz sakinleştirici içerikli bi ilaçtı. Çok şükür 36. Haftamdayım.