Canım gebelik bildirimin doktorun tarafindan yada sağlık ocağı hemşiresi tarafından devlete yapıldıktan sonra yine sigortalı gibi ücret ödüyorsun, sen hamile iken sigortasız kaldiysan zaten devlette hamile olarak gozuktugun için tekrar bildirime gerek yok analık hakkından yararlanıyorum diyeceksin vezneye bende şuan öyle yapıyorum.