Zerrinatila zeynonunannesiiii Benimde göstermiyordu canım sadece bu degil 3 lü falan da doktorlar bakabiliyormuş galiba sadece
busbus14 zeynonunannesiiii grafik şeklinde olucak yani kağıt olarak almanız lazım eğer özel hastane ise doktorun sistemine düşüyormuş ama devlette düşmeyebiliyor o yüzden kan verdiğin yerden size veriyolar
emirasafMom Tahlil verdiğinde barkod veriyor üzerinde dosya numarası yazan tahlil sonucu çıktı mesajı gelince Bi bağlantı daa geliyor o bağlantıyı açıyorsun tc yazıp dosya numarasını girdiğinde açılıyor