Kizlar koltugumu 5 senedir kullanıyorum bu sabah koltuğun altından poşet almak için altını açtım dikaktimi leke çekti hemen diğer koltuğa baktım onda öyle bı leke yok yani çay kahve dökülse o kalın sungerden alta geçmesine imkan yok ara ara bişi alıp koymak için koltuğu actigimda hiç dikaktimi çekmemişti bı bu sabah çekti evimde bir şeyin yeri az sağa sola oynasa birinin dokunduğunu anlarim büyü muska işlerine pek inanmasam da aklıma gelmedi değil siz ne düşünüyorsunuz

