ceren2605 Atlasmom01 bende de var o duygu ama sonunda evladimiz var o anlari dusundukce korkum geciyor. Dusunmemeye çalışıyorum. Sizinde mi ilk dogumunuz
ceren2605 Gamzeeeyurtkat benim butun duygularim yok oldu hicbir sey yok gibi şu an evi temizliyorum 😂
Gamzeeeyurtkat ceren2605 ceren2605 keşke benimde yok olsa aşırı stresliyim yarın 9 da hastanede olmam gerekiyor ama asla uykum yok 😊
Pinaargunes Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah güzel haberlerle geliiin 🌸😍 9+6 yim ben henüz ben şimdiden korkuyorum doğumdan ama su gibi geçer inşallah🌸💖🙏
ceren2605 Atlasmom01 cok iyiyim simdi aklima geldi bakayim dedim. Cok guzel bir duyguymuş tarifi yok. Siz nasilsiniz