mombarbie_ Sevil1996 bu değerlere göre yorum yapılamaz doktorunuzun ekranında risk tablosu var bu değerlerle birlikte değerlendiriyor ✨️
Ebruska_92 Sevil1996 Ensede kalınlık görüldügünde ve burun kemigi görünmediginde riskli oluyor bunu baz alıyorlar yaşı ve kan testini baz alıp ona göre bilgi veriliyor
zeynonunannesiiii Sevil1996 ben e nabıza girdiğimde sonucumu çıkmış olarak görüyorum ama böyle sayıyı sonucu göstermiyor neden acaba
Sevil1996 mombarbie_ ultrasonda ense kalınlığı iyi dedi burun da gözüktü hiç anlamadığım için doktora gitmeme de var sormak istedim
Ebruska_92 Sevil1996 58 binde 1 diye biliyorum ben yaşta çok iyi 27 yas sonrası risk oranı artıyor yasa baglı tablo cıkıyor çünkü Burun ve ense iyi dediyse içini ferah tut bence 🥰
Cgdmerl Sevil1996 ikili test sonucunu doktorunuz görebilir, bu bizlerin yorumlayacağı bir şey değil. Ben doktordan önce kan verdiğim yerden sonuç almıştım. Düşük risk orada yazıyordu.
Cgdmerl Sevil1996 her hastanenin bile referans araligi farklı olabilir siz e nabızdan gördüğünüzü bosverin, doktorunuza sorun, ben hatta 4 lü de meraktan ölmeyeyim diye arayıp sormuştum