Loliannesi Beş dakika aralıklarla sancı giriyor. Bir dakika sürüp geçiyor. Doğumum mu başladı. Nişan ya da su yok.
Karanfill Loliannesi doğurdunuz zaman da yazar mısınız dogumunuz başlamış, belki de dogurmussunuzdur 🙈
__mom1 5 dakika arayla gelen o sancıda hiçbir şey yapamıyosan sancı geçene kadar yerinde kalıyorsan yani o kadar şiddetliyse evet doğum sancın başlamış. Hastaneye gitsen iyi olur yavaştan