20+4 haftalık hamileyim. İlk üç ay hiç bi şey yiyemedim . 4. ve 5. Aydan beri yemem düzeldi ama bu kez de inanılmaz hazımsızlık hissediyorum. Akşam 8 de akşam yemeği yedim. Bu saat oldu sindiremedim, porsiyonları ayarlayamiyorum galiba. Affınıza sığınarak yazıyorum kusmak istiyorum artık çok kötüyüm. Ne yersem yiyeyim dokunuyor uyutmuyor. Diyetisyene gitsem hamileyim ona göre liste verir mi ?