066 Kızlar 35+2 haftalığız yarın doktor kontrolumuz var ama bugün yatarken biraz sancım var gıbı 2 3 kere gördü karnıma ağrı sonra geçti şu an şükür ıyıyım ama böyle akıntım var damla damla su gelırmı sizce suyummu acaba akıntımı bılemedım kı
Kediannesi1 066 tutamıyorsanız sudur çok kendini belli ediyor su aslında ama anlamayabilirsiniz kontrole erken gidin yine de
Merve1414 066 az az sızarak gelebiliyor kimisinde herkeste birden bosalmiyor su ama az az da gelseniz hissedilir bence ama içinizde suoe varsa gidin doktora son zamanlariniz riske atmayın
zeynonunannesiiii 066 enfeksiyon var mı ? benimde sizin gibi yavaş yavaş su geliyor diyip hastaneye gittim örnek aldılar akıntıymis enfeksiyondan kaynaklı
Beggg 066 benim iç çamaşırıma gelmişti ortasını dolduracak kadar aktığını hissetmiştim devamı gelmedi doktora gittiğimde 3 cm açığım vardı ve yatış verilmişti. Herkesten öyle oluk oluk akmıyor değişkenlik gösteriyor
Yusufburcu Kediannesi1 Bir Balonun İçi su dolu Hissedin biranda patlıyor korkmanıza gerek yok Benimde doğum odasıda patlamşti çok utanmstm☺️
Beggg 066 gelişimi öndeyse sıkıntı olmaz ben de 36+5 te doğurdum 50 cm 3400 gramdı. Gelişimi iki üç hafta önde olduğu için bir sorun olmadı😅
Filiz_76 066 benimde sisin gibi karnım sert ve iç çamasırım hep akıntı tedirgin olmayın hatta ara ara sancım oluyo normal bu çünkü doğuma az kaldı benim de 34 haftada başladı şuan 37+2 ve her hafta muaynem oldu doktor bi sorun görmedi görse söylerdi sizde korkmayın