Kızlar üc bucuk yasinda kizim var dogum giddrken yanimda götürsem nasil olur sizce siz ne yapmayi düsünüyorsunuz bir tek annemle duruyor kayinvalidem falan da yok kimseye birakamam anneme biraksam bu sefer annem gelemeyecek doguma sizce ne yapmaliyim doguma 10 günüm falan kaldi düsünmekten delircem artik siz olsani, naparsiniz kardrsim de yok tek cocugum