Blueberry0
24 saat eşle homeofis çalışıyorum sürekli yanyanayız ve komsum yok yakınımda oturan arkadasım yok zaman çok yavaş ilerliyor ve eşim gün boyu ailemin dedikodusunu yapıyor çok bunalıyorum ailemde çok iyidir annen bana gülmedi kardesin bana niye ole dedi gibi boş konusmalarıyla günü bitiriyoruz belkide ondan sıkılıyorum tek aktivitemiz akşamları 1-2 saat cafede oturmak ondada yanyana oturuyoruz 😭