gencbiranne1 benimde kontrolleri de o haftalarda problem yoktu daha sonra bende ilk kekelenme başladı hemen acile gittim plasentam aşağıdaymış o da 2 ay boyunca beni canımdan bezdirdi zaten doktorlarda genelde herhangi bir sıkıntı yapmadığı sürece yukarı çıktığı için ileri ki haftalarda bunu hamilelere söyleme gereği duymuyorlar sancısız oluyor zaten bu tarz şeyler, yani demem o ki ne olursa olsun özellikle 2. trimesterdaki kanamalar ve lekelenmeler genel olarak daha çok ciddiye alınır az veya çok benimkisi bir örnek sizin hiç bir neden bile olmayabilir ama gidin görünün 🙂🙂