minimonun-annesi Merhaba korunma hapı ile hamile kalanlr varmı önerirmisiniz spiral vardı bende çok kanama yaptı çıkartırdık hap düşünüyorum sizce
Yorgunanneee21 minimonun-annesi Ben 4 Ay doğum kontrol hapı kullandım dikkat etmedik eşimle hiç geri çekilme falan olmadı bir sıkıntı da olmadı