Rabia_dgn Selam kızlarr 💕 Bebeğime 12. Haftadan 18+6 haftaya kadar erkek denildi. Dün ki kontrolümde 2 ayrı doktorda kız dedii. 2 hafta sonra detaylı ultrasonum varr. Ve o zamana kadar kız olduğunada inanmıyorum. Hayatımın şokunu yaşadım 🤣 Tabi ki sağlıklı olması benim için en önemlisi ama merakta ediyorum ikilemde kaldım 😊 fotoğrafa bakıp tahmin edebilir misinizzz 😊
Dodomom Rabia_dgn Banada ilk 12 haftalikta erkek dedi . Sonra hep kız çünkü bacak arası boş olduğu için galiba. Sizinde kesin kızdır artık haftası büyük çünkü
Buseeghh Rabia_dgn detaylı ultrason a kadar sabretmeniz gerecek 20. Haftadan 24.haftaya kadar detaylı ultrason çektırebilirisiniz
Masaalll Rabia_dgn bana da 20 haftaya kadar erkek dediler 😃 erkek dediler zaman pipi gösterdiler mi acaba size yani çıkıntı falan
Jasminegms Rabia_dgn Kızlar banada erkek dediler ama belli erkek olduggu dimi değişmez korktum şimdi 😂
Rabia_dgn Dodomom Haftadan 18. Haftaya kadar 2 haftada bir kontrole gidiyordum ve her seferinde erkek yanıtını alıyordum 😊 Bi an inanamadım 😊
edasontr bana da 16 haftada ikizlerime erkek dedi baska doktor kız dedi buda bacak arası bıgun öğlen ogrenicem bakalımmm neymis 🥰 sizde bakın sizce ? Rabia_dgn Rabia_dgn Masaalll Masaalll Dodomom Buseeghh Dodomom
Dodomom Rabia_dgn kordon ile karıştırmış olabilir. Kızlar iyidir benim 2 kızım var el ayağım daha küçükler ama yardım ediyorlar.
Pinar000 Rabia_dgn Benimde öyleydi 12den 18e kadar doktor erkek dedi dün 20.haftamda detaylı ultrasonda farklı bir doktor icneledi kız dedi artık kafam karıştı☺️🤔
Rabia_dgn Dodomom Allah bağışlasın 🙏🏻 Merak dışında cinsiyeti önemsiz tek isteğim sağlıklı bi kızım ya da oğlum olması tabii ki 🙏🏻
Masaalll Rabia_dgn ayy evet çıkıntı gibi duruyor canım bana da verdi bacak arası resmi ama erkek gibide değildi yani bilmiyorum benimde cuma detayljm orda ogrenicem
Masaalll Rabia_dgn bana 16 da iki doktor erkek dedi 20+3 de bi gittim başka bi doktor kesin kız dedi bacak arasi fotoları verdi
Rabia_dgn @“Masaalll”# Masaalll Detaylı ultrasonu nerde yaptıracaksınız acaba. Bende 2 hafta sonra yaptıracağım da hala araştırma içerisindeyim
NewMom___ @Rabia_dgn detaylida netleşir tam net bir şekilde soylerler bizim doktorun dedigi çıktı kaç kez duyduk aynı lafı bu zamanda da çok sık olan bir durum cinsiyet değişimi yanilabiliyor bazı doktorlar doktorda önemli bende şu yönden korkuyordum cinsiyeti ogrendik illaki kız olunca pembelere çiçekli böcekli şeylere gidiyorsun bazende zorla seçim yapmak arasında kalıyorsun iki renk oluyor mavi ve pembe ve erkek olursa arabalı uçaklı vs o yönden yoksa niye korkalım ikisi de bizim evladımız evladın kızı erkeği olur mu :)
Rabia_dgn NewMom___ Tabi ki öyle. Sağlıklı olmaları herşeyden önemli 🙏🏻💕 Genelde kıyafet tercihlerimi unisex den yana yaptığım için o konuda çok sorunum yok ama tabi ki arabalı mavişli kıyafetlerimizde varr 😂 Onlarda sevdiklerimize hediye olarak gidecek napalım 😊
Rabia_dgn Masaalll Anadolu yakasında oturuyorsun heralde. Bende pendik medipol hastanesinde yaptıracağım kısmetse. Medipol takipliyim. Birde detaylısına bakalım :))
Busragul52 Masaalll Emseyde hangi doktora gidiyorsunuz? Bende lokman hekime gidiyorum ama çok memnun değilim
Busragul52 Rabia_dgn Medipol hastanesinde kime gidiyorsunuz? Bende lokman hekimde ünal isaoğlu doktora gidiyordum ama çok memnun değilim. Medical parka gdiceğim doktor araştırıyorum