Merhabalar 39+1 oldumm merak ediyorum bu durumu yaşayan var mı ?
Çatı muayenesin de normal doğuma uygun olmadığımı söyledi doktor , geçen hafta kalp atışı zayıfladı için acil sezeryana alınacaktım sonra düzeldi çok şükür de eve yolladılar.
Bugün yine muayene oldum çatı uygun değil ama 40 haftaya kadar bekle diyor doktorlar sizce uygun olmayan çatı doğum başladığı zaman uygun olma ihtimali var mı yoksa direk sezeryan mı olmalıyımm lütfen bir akıl verin 🙏