Mrymozbek Kızlar son iki gündür acayip derecede hareketli maşallah ama inanılmaz derecede sizce neden karnım 2 dk hareketsiz kalmıyor doğum belirtisi olabilir mi? Yaşayan yada böyle bir şey duyan var mı??
Deryam35 Mrymozbek 39+2 olduk benimkide öyle aşağıya doğru hareket ediyor. Doktorum doğumun yaklaştığı için kanala yerleşmek için hareket ediyordur dedi. Hareket etmesi çok iyi 40. Haftaya girince bebeklerin hareketleri zayıflayabiliyormuş