mavideniz6 kardeşim gittim doktor önce eliyle muayene etti, elime bir şey gelmedi dedi, ama sağ tarafta kontrol ederken bariz ağrı oldu, senin de dediğin gibi kistler olabilir dedi, bugün meme ultrasonuna giricem. Teyzem meme kanseri olmuştu, risk grubundasin hep takibini yapmalısın dedi, tanı olarak da şimdilik mastodini yazmis, ben ultrasona giriyim cikiyim yazarim yine sana, inşallah temiz çıkar.