Aceemiannee 27 haftalık olduk şimdiye kadar bir sorunumuz yoktu ama bu hafta itibariyle geceleri uyuyamıyorum nefes darlığı çekiyorum aranızda bu durumdan muzdarip olan var mı acaba ne önerirsiniz Sadece yatağa uzaninca rahatsız oluyorum
Denizs16 Aceemiannee 32. Haftadayım daha da zorlaşıyor malesef gece dönerken çok zorlanıyorum nefes almak uykuya dalma çok zor. Çift yastık yatıyorum bacak arasına koyuyorum biraz rahatlatıyor
Alen Aceemiannee ben de 27 hafta oldum bugün ve foruma nefes darlığı yazmak için girdim, normalde de zaten çok rahat nefes alan biri değildim Bi de baskı oluyor. Acaba hafifletmek icin neler yapabiliriz bilemedim