Sewi Çaya karanfil eklemek hamileler için zararlı mıdır? Bu konuda bilgisi olan var mı? Google da tüketilmemeli diyor ama emin değilim.
tugbadurmaz34 Sewi ben başından beri çayımı tarçınlı ve karanfilli içiyorum hiçbir şey olmadı şu ana kadar 1-2 tane atıyorum demine yetiyor
tugcesakzci Sewi valla Google’a bakarsanız eğer aç kalırsınız Google a göre herşey zararlı… Abartmadığınız takdirde istediğiniz her şeyi yiyip içebilirsiniz. Herşeyin fazlası zarar
LamiyaCetinkaya Sewi öyle olsa Azerbaycanda 3 kişiden 2’si düşük yapardı, çayımızı hep karanfilli kekikli içeriz 😂
tugcesakzci Sewi sadece doktoruna danış canım bu konuda . Çünki o kadar çok şunu yeme şu olur bunu yeme bu olur diyen var ki. O yüzden diyorum aç kalırsın diye ben kendime de hep bunu diyorum😂😂doktoruma sorup kokoreç bile yemiştim ben 🤷♀️
ASE6154 Sewi bende düşüğe sebep olduğunu okumuştum birkaç yerde doktor kontrolünde kullanılabilirmiş, bence doktorunuza danışın çünkü herkese aynı etkiyi göstermeyebilir
Sewi tugcesakzci evet çok kısıtlama var ve bende çoğu şeyi yiyemiyorum zaten ama karanfil için bilemedim herkes farklı şeyler söylüyor bilemiyorum. Doktora sormak gerekir ☺️