Eru ben 28. Haftadan beri erken doğum riski yaşıyorum her hafta kontrolüm var . Geçen haftaya göre sadece 50 gr almış normalde 200-300 gr arası alırdı söyledimde tedirgin oldum. 1 haftada minyonluğu var dedi . Ama doktor kilosu için hiç korkulacak bişeyi yok dedi. Haftasına göre uyumlu . Ki ben 2500 gr doğmuşum eşim 2250 gr doğmuş. Girmedik küveze. Doktorumda dedi 2500 kiloyu bulduysa girme ihtimali çok düşük diye . Yani boy kiloyu çok takma dedi doktorum doğduktan sonra çabuk toparlanırlar diye . Gerçekten öyle . Biraz yapısalda olabilir . Eğer erken doğum gibi bir riskiniz varsa ciğer geliştirci vuruldunuzmu yada doktorunuz bahsettimi bundan . Ben 2 doz vurulmuştum.