Hmmm değiştirme hakkınız varsa değiştirinde, rahat nefes alsınlar 🤦🏼♀️
Semre1407 arkadaşım asla erkek istemiyorum bu yıl erkek senesi diye doğurmadım
Arkadaşınızın acilen psikolojik desteğe ihtiyacı var.. Ya da biraz fen bilgisine.. Cinsiyeti sene değilde kocası belirliyor çünkü..
Benim bir tanecik oğlum var. Allah eksikliğini göstermesin. 10 aylık olacak. Evet çok hareketli evet uyumuyor evet her şeyi çok önceden yaşıyor evet gelişimi önde gidiyor. Fakat iyi ki oğlum var.. Arkamda dağ gibi duracak, sırıtımı ona yaslayacağım..
Evlat evlattır. Cinsiyet ayrımcılığı yapanlarda lütfen anne baba olmasın. Üremesinler hatta…