Kızlar oğlum 28 günlük hala yüzü sarı sarı sürekli emiyorda düzenli kilo alımı da var Ama hala sarilgini atamadı bugün olcurtduk 10 çıktı sarılığı yarın kontrolümüz var ama içim içimi yiyor zaten 6 gün hastanede yattı yenidogdugunda yine ayrılacagiz diye korkuyorum . Çevredekiler mama ver hemen geçirir diyor ama sütüm yeteri kadar var yine de versem mi diye düşünmüyor değilim. Yarına göre hareket edeceğim siz olsaniz ne yapardiniz