Benim oğlum 19 aylıkken hamile olduğumu öğrendim emiyordu ve 2 yaşını doldurana kadar asla kesmek istemedim. Ama düşük tehlikem vardı rahimde acıklık vardı bebek emdikçe rahim ağzını uyardığı için düşüğe sebep olur diye doktor kesmem gerektigini söyledi ve sabır taşıyla 2 günde bıraktım ki oğlum aşırı düşkündü emmeden uyumak nedir bilmezdi. Ama eğer düşük tehlikem olmasaydı kesinlikle bırakmazdım emzirmeyi en azından 2 yaşını doldurmasını beklerdim çünkü bırakırken ben oğlumdan daha fazla zorlandım günlerce ağladım. Size de öyle düşüğe sebep olur diyen doktorunuzuda bence değiştirin çünkü bir tehlikeniz olmadıkça düşük falan yapmaz. Karnınızdaki bebeğede hiç bir zararı yok emzirmenizin 🌹