Merhabalar güzel kızlarım benim 7. Haftam bebeğime sol kasığımdan bakıyorlar hep. Bugün de sol kasığımda bir ağrı hissediyorum yoğun ya da şiddetli değil ama var. Bir de sırtım ağrıyor (boyun düzleşmem ve sağ kol ağrım hep var sırtımın ağrıyan tarafı da sağda) biraz korkuyorum neden olabilir. Son olarak soldan yerleşirse kız sağdan yerleşirse erkek dediler öyle mi sizce 🙂🥲🥹😇