Arkadaşlar kimsenin dinine,görüşüne,inancına yorum yapmamalıyız bunu bize çocukken okullarda öğrettiler hatırlatmak maksadıyla yazayım dedim. Kalp kırmaya gerek yok. Herkes yaşını başını almış insan ne günah ne sevap biliyoruz. Birbiriniz ile din ya da iman yarışı yapmayın