ceydadmnn Kızlar 14+4 üm karnım kaşınmaya başladı hafiften çatlak önleyici krem yağ vs ne varsa önerir misiniz🧸😂
Melekk59 ceydadmnn 37. Haftadan bildiriyorum tatlı badem yağı lierac kakao yağı hepsini kullandım güreşçi gibi gezdim ona rağmen karnım son bir haftadır catlamaya başladı bilmiyorum belki kullanmasam daha fazla veya daha erken zamanda olurdu ama catlayacagınız varsa catlıyorsunuz maalesef
Ghuuzunolu 32 haftalık olucam,hamileliğimin başından beri üçüncü kutuyu kullanıyorum ve hiç çatlak yok tavsiye ederim doktorum önermişti.