nrybyrr Hanımlarr merhaba, bebişim 12+4 oldu. Doktorumuz bir sonraki muayenede cinsiyete bakacağını söyledi. Sizce bebişimin cinsiyeti nedir? Sizler kız bebiş mi bekliyorsunuz erkek bebiş mi?❄️🐣 ![https://mutluresim.com/images/2023/12/21/n7ZKZM.jpg]
Muallime-Asl tugbadurmaz34 ! Bize de bakarmısınz [https://mutluresim.com/images/2023/12/21/n7ZVvg.jpg](https://)
nrybyrr umrumdadegil doktorum da tahmin yapmadı net bi hanımefendi ben de merak ettim teşekkür ederim🥰🌸
tugbadurmaz34 Muallime-Asl oyyy çok küçük daha canım benim rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥰🧿 tahminler genelde 11-12 den sonra başlıyor doktorlarda çünkü o zaman yavaş yavaş bebek şekilleniyor şu an aşırı minik 🌸
umrumdadegil Sekerrr kesesi kız gibi ama bacak arasında da bişey görünüyor erkek olabilir doktor ne dedi
Sekerrr umrumdadegil doktor kıza benziyor dedi devlet hastanesi olduğu için tam güvenemiyorum genelde hep kız diyor larmış
umrumdadegil Sekerrr 15 16 gibi git bence en doğru sonuç alırsın bu haftalarda emin olamıyor coğunlukla doktorlar