H1z2a3 12hafsagunkokkaya96 evet normal doğum evet kolay oldu aslında hatta profilime bakarsanız pylaşmıştım o zaman doğum hikayemi 😊 şu anda doğum gram korkutmuyor beni 😅
yagmur_vera Biri 2 biri 3,5 yaşında iki kızımla 3. yü beklemekteyiz🥰🙏🏻 Şubat sonu Mart başı inşallah 3in1 olacaklar♥️♥️?
LamiyaCetinkaya Sebahatmrtk 2. çocuğu bekleyen biri olarak bu kadarı yeter bana diyorum helal olsun kızlar, 3-4 düşünenler varmış kahramansınız 🙏
Ruyaninprensi Sebahatmrtk Benimde iki oğlum var 4 ve 3 yasinda 33 haftalıkta kızıma hamileyim bakalım nasıl olacak 3 çocuklu hayat:)
2prns_1prnssannesi Dudu123 aynı bnmde oğlum 13 kızım 10 miniğimde oğlan olaca 33+4 aradaki zaman farkı gözümü korkutuyo biraz sizdede varmı endişe yaşım 34 siz kaç yaşındasınız❤️
Reyhan_krby88 2prns_1prnssannesi hayir ne kaygi,korku,heyecan hic bisey yok ben mi garibim bilmiyorum 🤣🥰🤭