Zhra42 Sebahatmrtk Güzel bakarsan güzel olur ama herzqman off püff dersek olmaz her zaman insanın ruh hali bir olmaz tabiki of püf dediğimde oluyor ama yinede seslenmiyorum iyiki varlar Rabbim herkesin evladını kendisine bağışlasın benim evlatlarımıda bana bağışlasın hepsi birbirinden farklı birbirinden güzel
turkan403 Sebahatmrtk ama regl olmuyorum leknme de reglden sayilmiyo ztn gebelik oluşur mu ki regl görmeden düzenli insan gebelik zor şans işi bence 🤭🤔
Elizan61 turkan403 yumurtlama yinede oluyor sadece siz regl olmadiginiz icin zamanini bilmiyosunuz tabikide hamile kalmaniz mümkün
turkan403 Elizan61 ya inşallah ben regl olmayinfa süt tutar lafını dedikleri için dedm olmaz kendimce böyle olunca şüpe düştü teşekür ederim 2tane kızım var ama her çocuk tecrübe gerektiren biseymiş
turkan403 Sebahatmrtk cidi misnz ya inşallah benmde vardır leknme oldu mu sizin benm kahvrengi lekenmem oldu ondan şüpe etim siz testi ne zaman yapınca pozitif çıktı
Sebahatmrtk Elizan61 en büyük oğlum bugün dogum günü 4 bitti 5 e girdi ikinci oğlum tam 2 buçuk yaş sonuncu inşallah prensestir o da 6 haftalık 💖
Reyhan_krby88 Buyuk oglum 14 yasinda kucuk oglum 13 yasinda arka arkaya dogurdum ❤tabi birazcik zordu ama buyuduler hayirlisiyla 13 yil sonra 3. Ogluma hamileyim 34+4 olduk 🙏🥰 2 ocakta katilicak insallah aramiza 🥰❤hayirlisiyla gelsin bebislerimiz 🙏
Dudu123 Reyhan_krby88 sağlıkla gelsin bebeğiniz bende 13 ve 9 yas sonrasi 13 haftalik hamileyim sizin yas kaç acaba
2prns_1prnssannesi Dudu123 aynı bnmde oğlum 13 kızım 10 miniğimde oğlan olaca 33+4 aradaki zaman farkı gözümü korkutuyo biraz sizdede varmı endişe yaşım 34 siz kaç yaşındasınız❤️
Sebahatmrtk turkan403 lekelenme oldu ve teste ikinci çizgi aşırı silik çıktı kontrole gittim var dedi doktor keseyi gördü 💖
ZeyHus33 Sebahatmrtk bende bekleyin burda 🤣2 çocukla Zor geçiyor benim 3 üncü yolda 9 hafta 1 günlük bakalm 3 gelince beni neler bekliyor 🤣
turkan403 Sebahatmrtk leknme bitkten iki gün sonra mi çıktı bugn 17gun az önce yaptm negatif çıktı aynı😐
Sebahatmrtk turkan403 benim de negatife yakındı biraz daha bekleyin 1 hafta kadar belki vardır inşallah vardır 💖
Meliha__ Sebahatmrtk bende merak etmekteyim 2 oğlum var 3cu de yolda nasil geçecek günler diye düşünmekteyim😂